Sjukhus..

Igårkväll hamnade jag på sjukhuset med Julia.. Hon var på vårdcentralen först på dagen för att kolla upp varför hon drack så mycket och var så trött.. Som jag och andra misstänkte var det diabetes och blodsockernivån var så pass mycket för hög (normalt har man 3.3-7, hon hade 18) att hon blev inlagd på en gång och jag följde med och sov där med henne inatt.
Inte det lättaste att sova på sjukhuset när det kommer sköterskor och tar prover på Julia varje timme.. Men det är så det är och det kommer inte behövas så mycket prover sen.. Imorgon slipper hon troligtvis droppet också och ska få ta sin första insulinspruta. Jag ska sova där inatt också.
Abbie får vara hos mamma och pappa nu några dagar och dom andra djuren åker jag hem och pysslar om på dagarna när Julia's syster är med henne på sjukhuset.

Det är mycket nu och jag är trött. Ska försöka sova lite och sen blir det bio med världens underbaraste, han med stort H, han som gör mig till världens lyckligaste! :)

Älskar dig <3

Puss på er!

Julia igårkväll med dropp (insulin + vätska) i ena armen och nål för provtagning varje timme i andra.


Och så här får jag sova :)

Kommentarer
Postat av: Tessan

Nemen baby! Hur är det med henne? Nu blir jag oprolig!!!!

2008-06-11 @ 12:32:09
Postat av: Steve

Hoppas det är bättre med Julia. Du får krama lite på henne från mig.

2008-06-12 @ 07:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0