Smärta!!

Fy %#"!%¤$£$ ont det gör att epilera benen!!!!!! Shit, jag glömmer hur fruktansvärt ont det gör mellan gångerna, men vill man vara fin får man ju som känt lida pin :P
Glömmer oxå mellan gångerna hur fult prickig man blir på benen precis efteråt.. tråk.

Idag har jag inte alls vart lika effektiv som jag var igår.. Har inte gjort ett skit :(
Jag måste måste måste ta tag i mitt hem nu innan det förfaller.. usch.. Ska fixa rent Mimmi's bur imorgon oxå, färhoppningsvis får hon bejbisar lör-tis nån gång.

Nu ska jag fortsätta torka håret..

Puss


Kommentarer
Postat av: LaLuna

Aj aj aj..har aldrig testat en epilator..skulle aldrig våga..de flesta säger att det gör ondare att tatuera sig..och så ont som min tatuering runt fotleden gjorde..ja jävlar,,det vill jag helst inte uppleva igen..



kram

2008-06-04 @ 21:19:25
URL: http://laluna80.webblogg.se/
Postat av: Mela

Jaa det gör det.. jag tyckte det gjorde skitont att tatuera insidan av handleden, detta e mkt värre :P

2008-06-04 @ 23:07:40
URL: http://spacekotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0