Värme!

Just nu hatar hatar hatar jag denna äckliga värme!!! Jag har vänt och vridit sen jag la mig och efter ett par timmar gav jag upp.. Jag var varm o svettig och mådde jätteilla :(
Nu sitter jag här vid fläkten och svalkar av mig, tänkte försöka sova i soffan om en stund så jag kan ha fläkten på.. Kan iofs dra in den i sovrummet oxå men vill inte böka med det när Julia och Jessica sover och sen blir det bara så himla mycket varmare när man ska trängas med dom två i sängen dessutom.

Usch, ge mig sömn :(

Puss 

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Jag älskar värmen, men naturen behöver regn nu. Det skulle även vara uppfriskande för oss.

2008-06-07 @ 07:10:40
URL: http://junitjejen.se
Postat av: PATRICIA

Jag tycker det är jätteskönt med värmen, men jag håller med om att det är lite svårt att sova. Men man ska inte klaga, hihi :)



Hoppas du får sova lite, ha en bra dag!

2008-06-07 @ 07:18:37
URL: http://engladtjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0