What a day..

Igår jobbade jag på Palace Springbreak. Stod på parkeringen 6 timmar. Tycker det är riktigt trevligt att stå där trots alla puckon som vägrar göra som man säger :)

Dock gjorde ju solen sitt iaf. Kan säga att det svider och jag är röd som en kräfta!
När jag vaknade inatt efter nån timmes sömn kände jag dessutom att jag hade världens vätskebrist trots allt vatten jag drack igår! När jag vaknade kändes det ungefär som när man festat hårt och fortfarande är full när man vaknar liksom, heslt sjukt vad dåligt jag mådde! Men jag drack massor med vatten och gick och la mig igen och nu känns det bra. Förutom att armar och ansikte svider fortfarande, men lite av det röda har iaf lagt sig.. Skönt det iaf.

Jag såg iaf Takida sen igårkväll, inte hela för det orkade jag inte men drygt halva iaf. Dom är alltid lika bra live.

Efter det kom en räddande ängel och skjutsade mig hem, precis som om han läst mina tankar och visste att jag fasade för promenaden hem.. Du är underbar <3

Bilder lägger jag som vanligt ut på bilddagboken som är länkad här till höger.

Puss!

Kommentarer
Postat av: LaLuna

Men nicemed solbränna, du kommer ju bli brun bara illrött har lagt sig, sån är jag i alla fall..endel flagnar iofs bort det direkt, det är nog inte kul.

Skönt att du fick lift hem, sånt är underbart ju.



kram

2008-06-02 @ 17:31:25
URL: http://laluna80.webblogg.se/
Postat av: Mela

Ja, armarna är bruna nu får se hur det går med det andra :)



kram

2008-06-02 @ 17:38:05
URL: http://spacekotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0