Sanningens ögonblick.. igen.

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/tv/article2481497.ab

Läste precis på aftonbladet att nästan 80% av dom som röstat tyckte att Sanningens ögonblick är förnedrings-tv.

Jag kan bara inte tycka att det är det. Förnedrande frågor, javisst. Men dom som är med har själva valt att delta!
Dom har själva valt att sätta sig i den där stolen och svara på dessa frågor och kan dessutom när som helst avbryta.
Jag kollar på programmet och visst håller jag kudden framför ansiktet ibland när det är som mest pinsamt, men förnedrings-tv? Nej.

Kommentarer
Postat av: LaLuna

Tycker inte heller det är förnedringstv. Däremot tycker jag att de som stler upp är så jävla puckade man bara kan bli. Vaddå pengakåt likosm, riskerar allt för lite pengar..IDIOTER!! Men men,isst är det lite kul att se. Nu har jag iofs bara sett ett program, men jag sitter hellre vid datorn.



kram på dig

2008-05-16 @ 06:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0