Städa

Nån som vill komma och städa åt mig? x]
Nu när jag varit sjuk så känns det som det förfallit här haha, har ju inte orkat nånting.
Nu börjar krafterna sakta men säkert återvända, men tror jag hoppar städning idag oxå.. Är väl bättre att ta det lugnt tills man e någorlunda frisk annars håller det väl bara i sig ännu längre.

Tror jag ska ta och se nån film.. har mest skräckfilmer hemma.. plus The Golden Compass.. Ska kanske se den idag då? Skräck könns inget kul i dagsljus kan jag inte påstå. Elelr så får jag fixa hem nån annan.. men The Golden Compass har jag velat se så länge nu men aldrig fått tummen ur.. Så det är väl dags nu :)

Först ska jag dock se till att få lite mat i magen.

Saknar dig <3

Puss



Bjuder på ännu en Nomy-låt, kan inte låta bli :)

Nomy - Miss you


I still see you in me in me, in me
You've been gone now to long, to long

But I miss you
There's no one to save me now
I'm standing on edge still I wonder how

God I miss you
God I miss you I'm broken deep inside
Your face in front of me, my heart is open wide


God I miss you
God I miss you
God I miss you  
I miss the time when you were here
Now Im lost in darkest fear
And my end is getting near

God I miss you
I miss your soul I miss your eyes
You were strong and free from lies
God I miss your lovely eyes


I keep falling to you I'm near
The edge is gone now no fear, no fear 


God I miss you 
I miss the time when you were here
Now Im lost in darkest fear
And my end is getting near

God I miss you
I miss your soul I missed your eyes
You were strong and free from lies
God I miss your lovely eyes

God I miss you 
I miss the time when you were here
Now Im lost in darkest fear
And my end is getting near

God I miss you
I miss your soul I missed your eyes
You were strong and free from lies
God I miss your lovely eyes


Kommentarer
Postat av: Kimseluttan

Jag saknar dig me<3 ;) Puus

2008-05-16 @ 08:53:47
URL: http://kimhofacker.blogg.se/
Postat av: Mela

Så du har hittat hit oxå din buse ^^ Puus.

2008-05-16 @ 10:52:58
URL: http://spacekotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0