Urk..

http://www.aftonbladet.se/pryl/article2391719.ab

Hur ofta rengör du tangentbordet? Mitt svar är nån gång per år.. Skrämmande egentligen.

"I ett direkt hälsofarligt fall hittades 150 gånger fler bakterier än den rekommenderade nivån - eller fem gånger mer än på kontorets toasits."

Fem gånger mer än kontorets toasits? Hur äckligt e inte det?!
Ja, en sak är iaf säker.. Jag kommer rengöra mitt tangentbord betydligt oftare hädanefter. Bara tanken på att det finns bajsbakterier där jag just nu sitter och pillar med fingrarna gör mig illamående!

Ha en underbar dag gott folk, nu blir det tangentbordsrengöring för min del, musen ska få sig en genomkörare oxå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0