Vilken helg!

Ja, shit pomfritt vilken helg alltså! :D
Fredagen började med förberedelser inför kvällens barnkalas och fest. Vi tyckte vi hade gott om tid men ojojoj vad stressigt det blev på slutet ändå, är det inte konstigt? :D
Vid 17 började iaf folket ramla in och när alla var komna så åts det tårta och öppnades paket.
Jag fick en jättesnygg rosa mugg med vita dödskallar på av min äldsta syster och hennes familj och av min andra syster och hennes familj fick jag Sex and the city-filmen och en dass-tidning!
Av Julia fick jag ett presentkort på IKEA på 300:-, av Kalrsson ska jag få en tavla hon målat, av Tessan får Julia och jag en bowlingkväll (jag har aldrig bowlat x]) och av Karlsson ovh Tessan tillsammans får Julia och jag kinabuffé :D
Runt 19 drog sig det gänget hemåt och vi vilade lite fram till 21 då det andra gänget ramlade in, massa goa folks! Tessan, PJ, Karlsson, Doglas, Gud, Malin, Lolloo och Johan ^^
5 av dom sov över och på morgonen efter fixade Tessan lyxfrukost till alla, såå mysigt!
Sen låg jag mest i sängen för jag var sjukt trött och vid 17.45 gick jag till J.
Av J fick jag en middag på Byttan, såååå gott! Jag åt svärdfisk med potatisgratäng och potatissallad till och ett riktigt gott vitt vin till det. Efteråt blev det marängsviss, gottgott men ojoj så mätt jag var så hela fick inte plats i magen haha :D
Efteråt skulle vi gått på bio också men naturligtvis förstörde min hosta det :( Fick två cigg-paket innan vi drog ut förresten också ^^
Ja, eftersom bion försvann där så åkte vi hem till J istället.. Efter ett par timmar där blev det en resa till akuten där jag fick stanna till strax efter 4.. BLÄ! Hade trögt att andas och det visade sig bero på luftvägsinflammation som jag fick antibiotika mot.
Så idag har jag sovit fram till 13 typ och strax ska jag till apoteket med syster för att hämta medicinen.

Det har iaf varit en kalashelg detta med massa underbaramänniskor!! Sen besöket på akuten, det glömmer vi :D

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0