Utmanad!

Okej, jag suger på att komma på saker om mig själv så det här blev en tråkig lista xD

Blev utmanad av LaLuna att lista sju allvarliga eller roliga saker om mig själv. Hey ho let's go.

1. Jag sög på tummen tills jag var 11, då fick jag tandställning för att fixa överbettet jag fått pga det och den gjorde att jag slutade suga på tummen. 

2. Jag har varit förlovad.

3. Jag blev sjukskriven när jag var 20 och är det fortfarande, är 24 nu.

4. Jag flyttade hemifrån när jag var 16 och har sammanlagt sen dess flyttat 4 gånger och flyttar igen om en månad.

5. Jag blev sambo första gången när jag var 17.

6. Jag har social fobi och ADD.

7. Jag försöker samla på My Little Pony's och Disney-klassiker. Det går dock inge bra pga kass ekonomi.

Jag utmanar samtliga som läser detta ;)

Kommentarer
Postat av: LaLuna

Det var ingen tråkig lista.

Intressant.

Kram

/LaLuna

2008-11-22 @ 09:15:29
URL: http://laluna80.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0