Ännu mer tidsfördriv..

Hur bor du: I en lägenhet med 3 rum.
Brukar du komma i tid: Det beror på. Pinsamt nog är jag ofta sen..
Hur lång är du: 171cm
Kan du laga mat: Ja.. typ panpizza ;)
Vad jobbar du med/pluggar du: Är sjukskriven.
Vad har du på dig just nu: Mjukisbyxor och softar-tshirt :P
Har du någon fobi: Ja.. social fobi och några till..
Hade du en bra kväll igår: Jadå! 
Vilket är ditt senaste inköp: Mat.
Din favoritdryck på morgonen: Olika.. Mjölk, juice eller o'boy
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Soc.. men nu har försäkringskassan fått tummen ur tack och lov.
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja.
Vad hade du sönder senast: Minns inte.
Vem snackade du med senast: Karlsson xD <33
Varm favoritdricka: Te ^^
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten eller kall mjölk.
Alkoholhaltig favoritdricka: Ingen aning. White russian är goooott.
När gjorde du senast något riktigt dumt: Jag gör ofta dumma saker :D
Saknar du någon just nu: Jaaa!
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Kissa i mina skor :P
Någon jag stör mig på: Stör mig inte på nån just nu.
Intressen: Djur, natur, familj, vänner, musik, film, foto.. and so on.
Senaste person du kramade: Jocke
Senaste person du ringde: Karlsson xD <33
Senaste person som ringde dig: Karlsson hahaha xD <33
Vad drack du senast: Mjölk
Vill du ha barn: Ja.
Längtar du till din nästa födelsedag: Oja, då blir det tårtkalas ;)
Har rakat dina ben någon gång: Eh.. jaa.
Är du sugen på något nu: Jaa, godis av nån anledning.
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Dricker inte kaffe varje dag.
Använder du hudkräm: Ja.
Attraheras du av män med skägg: Alltså, det beror på.. men hur sexigt är inte med tredagars-stubb ;) 
Micro-pop eller poppa själv: Micro ^^
Brukar du baka: Jadå, det händer! :D
Röstade du i det senaste valet: Japp. Pirat!
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Det kunde vart bättre :)
Vilken låt lyssnade du senast på: Lasse Lindh - Varje litet steg
Har någon annan sovit i din säng inatt: Inte vad jag vet.
Vad tycker du är äckligt: Hår i maten *uääk*
Har du pengar på mobilen: Har abonnemang, så ja :D


Kommentarer
Postat av: LaLuna

Hm..jag tror jag görnåt fel med de där stilmallarna. det står hela tiden att det är nåt fel så det int funkr korrekt. Stod det så för dig med? För det är väl bara att kopiera och klistra in?

kram

2008-10-03 @ 15:06:30
URL: http://laluna80.webblogg.se/
Postat av: LaLuna

Nej nu kom jag på det. Tack för länken!

2008-10-03 @ 15:11:21
URL: http://laluna80.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0