Bajs..

Jag fick inte lägenheten.. Bajs bajs bajs!!! :'( Jag ville verkligen ha den.. BAAAAAAJS!!!!

Jaja.. Jag var iaf på öland i helgen, det var hur mysigt som helst även om det inte vart så mycket sömn. Haha det där kan man ju tolka på fler än ett sätt.. men det vart ovant helt enkelt.. massa nya ljud o inte ens egna säng.
På fredagen tog vi det mest lugnt.. kom dit vid 18-tiden och satt mest framför tv'n.
Lördagen drog vi ut en sväng och gick en halvmil i trollskogen med två av hundarna och så kollade vi en snabbis i gillberga. På vägen tillbaka sen så köpte vi kroppkakor *mums*
Söndagen gick mest åt till att packa ihop och städa lite och skjuta luftgevär :D

Idag har jag varit barnvakt åt lilleman och sen var jag där hela dagen innan jag gick till J och bjöd på lite mat. Hade aldrig ätit eller lagat det innan men det var riktigt gott.

Usch, jag orkar verkligen inte skriva mer nu, jag är sååå trött. Imorgon blir det DBT.

Puss!

Kommentarer
Postat av: karlsson

ååååh vad tråkigt att du inte fick den ! <333

2008-10-07 @ 17:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0