Hoihoi!

Idag är jag TRÖTT!
Fast inte lika trött som jag var igår. Vet inte när jag somnade igår.. Blev senare än jag väntat mig iaf.. 23 kanske? Sak samma. Sen klev jag upp vid 4tiden igen och fick skjuts hem och la mig och sov ett par timmar till.. men det här med vintertid är ju lite skevt än bara för jag är så lat med att ställa om klockorna som inte ställs om automatiskt.
Imorse skulle jag kliva upp vid 9 så jag ställde mobilen på väckning men jag vaknade en minut innan den ringde.. trodde jag iaf.. så jag klev upp.. gick och kissade.. och kom på att jag kollat på kloclradion.. som jag inte ställt om än.. *suck* så jag dök ner i sängen för lite mer sömn. Blev en halvtimme till sen klev jag upp och gick bort till en kompis och fikade lite och snackade flytt osv. Trevlans.

Jag har kommit på en riktigt skum sak.. Jag tror jag skrev om mitt extrema mjölksug för några veckor sen och i förrgår och igår var det samma sak igen och nu tror jag att jag vet vad det handlar om. Det är typ pms-symtom. Haha hur konstigt är inte det? Mjölk av allt liksom? :D Men som min kära mor sa, bättre med mjölksug än med det klassiska chokladsuget ;)
Men eftersom det är samma denna månaden också är jag också rädd att jag kommer få lika ont nu också.. Det vill jag verkligen INTE, det var hemskt! Men nu har jag iaf Ipren hemma om det skulle bli så.

Nu sitter jag här och fryser och känner mig lite halvnere, så jag funderar på att ta en varm och skön dusch och sen kika lite på desperate housewives.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0