Lägenhet!

Som jag säkert sagt innan har jag sagt upp min lägenhet till 31 december.
Efter att jag inte fick förra lägenheten så förberedde jag mig på att få ta mitt pick och pack och dra till mamma och pappa tills en ny dök upp, men det behövs antagligen inte! För på måndag kl 10 ska jag kolla på en lägenhet och vill jag ha den så är den min, det ni! Lycka! Lättnad! Yes!!! Var och kikade på området för en stund sen då den ligger på bröders och jag hade hellre hamnat på systrars, men den här gården såg jättemysig ut! Nu hoppas jag bara lägenheten ser bra ut också men det tror jag nog, har inte sett en som inte är fin där sen dom renoverade och grejer!

Shiiiit, f*n så glad jag är!

Haha nu är det bara att ta tag i packning och rensing också, det lär ju ta sin lilla tid ;)

Puuuss på er!

Kommentarer
Postat av: LaLuna

Härligt!

Håller tummar och tår för att lägenheten är skitsnygg!



kram

2008-10-10 @ 16:44:52
URL: http://laluna80.webblogg.se/
Postat av: Mela

Tack!

2008-10-10 @ 18:45:30
URL: http://spacekotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0