Lördag och chokladbomb

Lördag idag!
Igår var det inte mycket av mig på dagen faktiskt, var heeelt slut och jag bröt ihop en stund när jag ville mer än kroppen orkade.. Jag HATAR att vara sjuk!
Men jag piggnade till framåt kvällen och idag känns det lite bättre men långtifrån bra. Ska försöka ta det lugnt idag så jag inte blir mer sjuk för det pallar jag inte.
Idag vaknade jag vid 10-tiden eller nåt, fixade lite och traskade hemåt och bakade en chokladbomb som står i frysen för att stelna till. Nån som vill äta den med mig ikväll?! ;)

I eftermiddag kommer pappa hit med Tomtom som ska badas lite. Den lilla lufsen. Men ingen Moa är med.. Saknar henne nåt fruktansvärt..

Nu ska jag pyssla lite här hemma.. eller nej just det jag ska ju ta det lugnt *suck* Blir väl att slänga sig i soffan framför en film då..

Puss på er!


Så sagolikt det är, att se morgondimman lätta.
När mörkret sakta flyr, och att se hur dagen åter gryr,
en kylig morgon bris, sakta sveper genom rummet.
Jag kryper tätt intill lycklig för att du finns till.


Kommentarer
Postat av: LaLuna

Det där med chokladbomb låter ju gott..har aldrig hört talasom det..vad är det för nåt? Tråkigt att vara sjuk, krya på dig!



kram

2008-10-19 @ 09:57:30
URL: http://laluna80.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0