Packa packa packa och flytta!

Idag skrev jag på kontraktet på nya lägenheten så nu blir det flytt i december, jag hoppas jag får flytta in så pass mycket tidigare att jag får fira nyår i mitt nya hem! :D Shit, vad glad jag är över det här! Jag behöver verkligen detta! Få börja om lite liksom, nytt och fräscht! Det har hänt så mycket här och sen så trivs jag inte längre helt enkelt och ekonomin som drar ner mig så dant kommer bli bättre eftersom nya lägenheten är billigare! Och den är mycket finare också! Inglasad balkong, nytapetserat och en planlösning jag tycker mycket bättre om än den jag har nu.

Idag var jag på DBT'n också. Var inte lika tyst som vanligt, jag är nästan lite stolt över mig själv ;)
Jag vet ju att jag kan prata på väääldigt bra när jag väl vågar och sätter den sidan till. Då brukar det vara omvänt istället att andra inte får en syl i vädret haha x]

Nu ska jag plocka lite här hemma och kolla klart på andra avenyn som jag inte hann igår.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: LaLuna

ja vad skönt med en snyggare lägenhet som dessutom är billigare, Härligt!



kram

2008-10-15 @ 10:41:03
URL: http://laluna80.webblogg.se/
Postat av: Mela

Jaa verkligen!



Kram

2008-10-15 @ 15:31:44
URL: http://spacekotten.blogg.se/
Postat av: Karlsson

så glad för din skull :) <3 Livet är inte bra för mig idag :/

2008-10-16 @ 12:11:53
Postat av: Mela

Men då, det ska ju alltid va bra ju <33

2008-10-16 @ 14:38:37
URL: http://spacekotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0