Bio!

Ikväll blir det bio! Wanted! :D Den verkar riktigt go faktiskt, jag brukar ju inte va den som gillar action men den här verkar mer lättsam och så är ju James McAvoy med, han är bra! :D Det är Angelina Jolie också för den delen! Kombinationen är säkert askalas!

Apropå mindre roliga saker så hatar jag pms! Humöret brukar inte va nån större fara men usch och fy för ömmande bröst säger jag bara!

Kom förresten nyss hem, var med syster och handlade lite under tiden sonen hennes spelade fotboll, trevligt! Skönt och få lite mat handlat också, jag hoppas det här räcker månaden ut nu för jag kommer inte ha råd att köpa mer.. Men jag tror jag ska få ihop det på det jag har nu faktiskt..
Köpte mjök också.. Sen igår har jag varit så sjuuukt sugen på det alltså! Satt och svepte i mig 1,5 liter bara sådär utan att tänka.. Var dock fortfarande sugen så jag tänkte att jag kanske bara var törstig så jag svepte en liter vatten.. men näe, jag var lika sugen på mjölk för det som om jag kunnat dricka ett par liter till.. Det höll i sig idag också så jag köpte lite mer.. Skriker kroppen efter det så så är det väl nåt den behöver kan tänkas, kalcium och så.

Nähepp, nu ska jag hoppa in i duschen lite snabbt innan bion.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0