Jag kom med!

Fick besked idag att jag kom med i SOFIE-projektet som jag anmälde mig till!
Det är behandling (KBT) via internet för personer med social fobi och håller på i 9 veckor. Ska bli superspännande!
Dom 200 som kommit med kommer delas upp i två grupper, den ena startar nu om ett par veckor och den andra startar efter årskiftet så jag vet inte än vilken jag hamnar i.

Sen har jag kanske fått lägenhet också, men det är lite struligt så vi får se hur pass det löser sig. Jag håller iaf tummen (två betyder otur!) för jag vill verkligen ha den här lägenheten!!! NU!!!

Nu ska jag lägga mig i sängen en stund för jag tror att min mage tagit skada av oron och stressen dom senaste dagarna. Måste försöka slappna av.

Ikväll blir det filmkväll, jag behöver verkligen få tänka på annat, du är en ängel!

Puss!

P.s Det låg en STEN i min mat idag förresten! :S Min tand höll ju på att ryka, jag ska aldrig mer köpa det riset på citygross, för inte kan väl stenen legat i falukorven eller mjölken eller nåt :S D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0