Nytt hem..

Idag pratade jag med en tjej som ska hämta Smulan om 2 veckor.
Hon är 19 år och har precis flyttat hemifrån. Hon är uppvuxen med djur och saknade att ha djur runt sig nu i nya lyan och ville jättegärna ta hand om min Smula.
Jag är extremt lättad samtidigt som det gör ont att veta att jag om 2 veckor inte har en Smula som hälsar på mig när jag kommer hem eller som sover bredvid mig om nätterna.
Jag hoppas hoppas hoppas att dom trivs ihop och att det kommer funka bra.

Nu ska jag gå och krama och pussa på Smulan.

Puss på er.

Kommentarer
Postat av: karlsson

åååååh<3333 vad sorgligt, men det lät som ett jättebra hem mela, det kunde inte sluta bättre! :)

2008-09-25 @ 17:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0