Tårar..

Idag tog jag det slutgiltiga beslutet.. Jag ska omplacera min ena katt.
Så mycket som jag gråtit sen jag tog beslutet har jag inte gjort på väldigt länge.
Så fort jag ser henne, hör henne, tänker på det eller försöker lägga in en annons så bryter jag ihop och tårarna sprutar.
Hon är ju min familj, hon delar kudde med mig varje natt, jamar som om hon sa godmorgon när jag vaknar, möter mig med ett jamande när jag kommer hem..
Tänk om hon inte får det bra, tänk om jag aldrig får se henne igen.. tänk om ingen vill ha henne så det enda som blir kvar är avlivning..
Det gör så fruktansvärt ONT.. ='(

Kommentarer
Postat av: LaLuna

Åh vad jobbigt. Jag omplacerade min första katt som jag hade haft i ett år då. det var ett helvete. Men det går över det lovar jag. styrkekramar

2008-09-23 @ 11:47:15
URL: http://laluna80.webblogg.se/
Postat av: Mela

Okej.. Ja, det e hemskt :( men jo det går ju över, eller känns iaf lättare.. Tack!

2008-09-23 @ 22:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0