Blaha

Det är så skönt att vara hemma!
Jag älskar att vara hemma, hemma är underbart. Speciellt min säng, min säng är gudomligt sköööön!
Jaja, idag kom Pernilla förbi på förmiddagen, en skjutsade hon mig till DBT:n.
När jag sen satt och väntade på bussen hem körde PJ förbi och jag misstänkte då att Tessan var i stan och det var hon mycket riktigt så jag slog följe med henne medan hon shoppade loss som bara den :D
Kom på att jag behövde shoppa mig ett par brallor också men  hittade inga så jag åker in imorgon och kikar lite mer istället, hade liksom ingen direkt ork idag till att flänga runt o prova o grejer.
Usch.. Känner nu att jag inte orkar skriva här haha.. Blir helt rörigt.
Är iaf hemma nu och funderar på om jag inte ska kika klart på Djungelboken som jag började på för ett par veckor sen haha och sen kika extramaterialet på dom senaste disneyfilmerna..

Apropå disneyfilmer så tycker jag att nån kan ge mig ett trollspö eller nån häxformel eller nåt som kan förvandla mina DisneyVHS till DisneyDVD istället.. då hade jag haft många fler :D
Längtar till Pinochio kommer ut i ny utgåva vilket den snart gör!!

Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0