Disney!

Okej, här kommer hela långa listan på Walt Disney's klassikar.
Jag trodde jag hade betydligt fler men det hade jag uppenbarligen inte.
Mitt samlande på dessa klassiker har ju pågott i massa år men jag har liksom inte kommit så långt :S men tack vare världens bästa Jocke har det tagit lite fart <3

[  ] 1. Snövit och De Sju Dvärgarna
[  ] 2. Pinocchio
[  ] 3. Fantasia
[x] 4. Dumbo
[  ] 5. Bambi (hade, men någon lånade för ett par år sen och lämnade aldrig tillbaka ='( )
[  ] 6. Saludos Amigos
[  ] 7. The Three Caballeros
[  ] 8. Make Mine Music
[  ] 9. Pank Och Fågelfri
[  ] 10. Melody Time
[  ] 11. The Adventures of Mr Ichabod And Mr Toad
[  ] 12. Askungen
[  ] 13. Alice I Underlandet
[  ] 14. Peter Pan
[  ] 15. Lady och Lufsen
[x] 16. Törnrosa
[  ] 17. Pongo Och De 101 Dalmatinerna
[  ] 18. Svärdet I Stenen
[x] 19. Djungelboken
[  ] 20. Aristocats
[x] 21. Robin Hood
[  ] 22. Filmen Om Nalle Puh
[  ] 23. Bernard Och Bianca
[x] 24. Micke Och Molle
[  ] 25. Taran Och Den Magiska Kitteln
[  ] 26. Mästerdetektiven Basil Mus
[  ] 27. Oliver Och Gänget
[  ] 28. Den Lilla Sjöjungfrun
[  ] 29. Bernard Och Bianca I Australien
[  ] 30. Skönheten Och Odjuret
[  ] 31. Aladdin
[x] 32. Lejonkungen
[  ] 33. Pocahontas
[  ] 34. Ringaren I Notre Dame
[  ] 35. Herkules
[  ] 36. Mulan
[  ] 37. Tarzan
[  ] 38. Fantasia 2000
[  ] 39. Kejsarens Nya Stil
[  ] 40. Atlantis
[  ] 41. Lilo & Stitch
[  ] 42. Skattkammarplaneten
[  ] 43. Björnbröder
[  ] 44. Kogänget
[  ] 45. Lilla Kycklingen
[  ] 46. Vilddjuren
[  ] 47. Familjen Robinson
[  ] 48. Bolt

Utöver dom har jag Shrek och Lejonkungen 3 också.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Kul att ha så många disneyfilmer, skulle faktiskt oxå vilja samla på dem, men det är väll adrig försent att börja! kram

2009-02-02 @ 09:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0