Fel fel fel..

Det är alltid mig det är fel på.. det känns så. Är det så?
Försöker förklara hur jag känner, men jag är nog dum i huvudet och borde knipa igen.
Äsch, jag ska göra nåt vettigt av den här dagen.. Men först måste orken infinna sig för den har dragit på semester på obestämd tid känns det som.

Jag vill på hultan i år.. vill Vill VILL!!! The Killers kommer ju..!

Idag har förresten Pernilla varit här. Hon köpte mig gardiner till köket och nya till sovrummet eftersom dom jag har där är lite korta.. Hur coola som helst, men korta. Så vi får se om den nya passar. Är mest nyfiken på hur den till köket blir.. Det är inte riktigt jag med kappa och dom färgerna men kan nog bli bra tror jag.

Haha innan hon kom diskade jag förresten lite och givetvis gled ett stort IKEA-glas ur näven på mig och for i golvet. Jag vart inte så orolig för dom brukar hålla för det mesta men ICKE den här gången kan jag lova.. Det var glas på HELA köksgolvet och dör stod jag barfota vid bänken *suck* Tog en stund att ta sig ut utan att få splitte ri fötterna för att hämta sopkvast och dammsugare x]

Nu ska jag kolla på desperate.. om jag inte somnar -.-

Ciao..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0