Nytt år, nya tag.

Då är det kanske dags att jag börjar blogga igen då, det var ju ett tag sen nu.
Den 29 december så flyttade jag och har nu bott in mig någorlunda i nya lägenheten och det börjar bli riktigt fint här nu, hur skönt som helst!
Nu är det 13 januari 2009. Tiden går så fort! I år blir jag 25, hua jag börjar bli gammal haha.. Tiden springer ifrån mig, jag hänger inte med alls. Om drygt 5,5 år fyller jag 30! Hemska tanke.. Inte för att det är direkt gammal på så sätt, men för att vara JAG är det lastgammalt! Känner mig inte som en dag äldre än 20 ju.. :)
Det blir inget långt inlägg idag, känner mig totalt opepp på allt.. Är trött och har huvudvärk och alldeles för mmånga måsten och borden och oroande tankar i huvudet.
Idag åkte darling till sthlm också, stor saknad fast att vi troligtvis kommer ses till helgen igen.
Nej, nu intar jag sängen en stund innan jag måste ta mig ner till tvättstugan vid 16. Kanske dyker Julia upp också.. Men det lata människan tycker det är SÅÅÅÅ långt till min tvättstuga att hon minsann inte pallar följa med.. Så antingen får sitta och uggla här själv ikväll elelr så har jag en lat Julia sittandes vid min dator medan jag släpar på min tvätt.. Men kommer hon hit och vägrar följa med så får hon minsann inte låna min dator, så det så ;)

Har förresten lovat att sätta in en bild på tavlan jag gav sötiplöti i julklapp.. Har inte tecknat på typ 8 år men gjorde ett försök innan jul och det resulterade i det här, blev ganska nöjd ändå fast att jag vet att jag kan bättre om jag bara håller igång detta nu.. Eller jag tror det iaf haha.. Here it comes, varning för naket :P



Puss på er.

Kommentarer
Postat av: I Z Z A H - S V A R A R

då måste jag börja me att säga shit vad duktig du e på att rita :D bra jobbat tjejen :D



åh sen det andra jag vill ha sagt e min hund e en blandis han e 95% jack russel åh 5% bichon :)

vad heter din lilla vovvsing då ?

2009-01-13 @ 18:33:43
URL: http://izzah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0