Upp som en sol och ner som en bajskorv.

Ääääsch, vilken dag. Allt går emot mig och såna dagar är så underbara. Just nu vill jag bara gå och gräva ner mig i ett hål och ligga där tills allt är bra igen. Yay.
Har förresten upptäckt att grannarna i huset mittemot praktiskt taget bor på sin balkong, ja jag har inte kunnat låta bli att snegla mot deras balkong ibland (ser den ju när jag sitter här vid datorn vilket jag gör alldeles för mycket) sen jag testade min zoom på kameran genom att bara ta ett random kort ut genom fönstret från där jag satt (ja vid datorn) och när jag får upp bilden i datorn så står en kille på balkongen med byxorna nere och visar hela rumpan! :O Hahaha så mycket hade jag inte skrattat på länge som när jag såg det :D

Tjo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0