Jag är inte ensam!

Hahaha när jag var 13 (om jag inte räknat fel nu) så sov jag över hos min ena storasyster. Min andra storasyster som bor bara några steg bort var höggravid och vi hade pratat om det på dagen att OM det skulle råka vara dags just den natten så skulle jag gå över dit och vara barnvakt åt deras doter som då var 3.
Jo, mycket riktigt så sätter det ju igång den natten och när jag sover i godan ro så kommr syrran jag sov hos in och väcker mig och säger att vattnet har gått. Jaha tänkte jag då kan vi inte tvätta oss imorgon då och somnar om för att bli väckt igen med ett typ "Hallå du måste ju skynda dig på!". DÅ fattar jag att det inte är vattnet i lägenheten som pajat :D

Idag på ett forum såg jag att jag inte är ensam om att missuppfatta meningen "vattnet har gått":

När jag väckte min man och sa "älskling, vattnet har gått" så svarar han mhmm, men måste du duscha NU då? När han vaknat till fattar han att det inte var vattenpumpen i huset som var paj.

Hahaha jag dör xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0