Tidsfördriv

Instruktioner:
Ta fram din mobil tryck neråt i 7 sekunder och släpp, byt ut namnet i berättelsen mot namnen i din telefonlista.
Gör så igen, håll in 7 sekunder och släpp. Fortsätt så tills du är klar.

Kära Julia,
För det första vill jag säga att Jocke är den bästa vän jag haft, och att Micke är helt dum i huvet.
Mina sista önskningar är att Tessan's farmor och Doglas gifter sig och skaffar barn tillsammans, och att Lasse får ett lyckligt liv tillsammans med Josefin Roske.
Jag vill säga tack till Anna för att du ha stöttat mig igenom mitt gräl med Jens. Du är verkligen underbar.
Mitt liv har bara gått utför sedan Mattias tog sitt liv.
Snälla Tles sörj mig inte! Du kommer ändå att dö. Jag gick till en framtidsskådare och hon såg att du kommer röka braj med Cheryl och sedan vandra ut på vägen och bli överkörd av Martin som kommer i 130 km/h på en trehjuling.
Jag vill också meddela mitt hat mot Tessan's mamma, eftersom hon varit otrogen mot min käraste Rövemma. Jag vet att Mamma kommer göra ditt liv plågsamt för lång tid framöver.
Mitt sista och största tack går till Cityhumlan för att du alltid varit mitt livs kärlek, tyvärr kommer du att bli falafeltjuv tillsammans med Kim och PJ och den mest trögtänkta människan som existerat, nämligen Angelica.

Kommentarer
Postat av: Anonym

rövemma xD hahahhahahahhaahhaa

2009-07-03 @ 17:30:41
Postat av: Anonym

/ juliiiaaaa

2009-07-03 @ 17:30:55
Postat av: MEla

Hahahhaha jag veeeet xD hon/han/det smsade mig IGEN för ett tag sen -.-

2009-07-10 @ 18:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0