Agilitykurs

Idag mötte jag Tessan på skälby vid 15 då hon skulle rida för jag skulle ta lite kort på dom. Stefan ville dock inte alls men några bra kort tror jag nog att det blev ändå! Han gör sig verkligen på kort!

Efter det tog vi det lite lugnt i caféet med Mananya innan vi gick till BHK (brukshundsklubben) där Tessan skulle träna agility med Abbie. Jag höll mig på håll först för att jag inte skulle distrahera henne eftersom hon är så mammig men hon såg mig så det slutade med att jag hjälpte till lite istället.
Hon är sååå duktig! Tog däcket på en gång (fast liknande har jag ju tränat med henne innan, typ hoppa genom rockring och så), hon tog tunnlarna själv när Tessan sprang bredvid och hon tog även den platta tunneln helt själv till slut och jag är såå stolt över henne!! Sen klarar hon balansen och A-hindret och dom andra också, vipp-brädan testade hon bara ett par gånger och hann inte testa den utan att nån höll emot.
Det kommer gå såå bra det här och jag hoppas Tessan vill gå ett par klasser med henne sen ;)



Pratar med Karlsson och Doglas i telefon just nu och ska alldeles strax sova ^^

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0