Long time no see..

Ja, så är det allt.. Usch har inte haft nån ork alls att skriva i bloggen trots att det hänt en del faktiskt.. eller nej, men mer än vanligt i alla fall ;)

Var och kikade på bokrean för några veckor sen eller vad det blir. Brukar köpa en hel del böcker då, liksom passa på. I år var jag dok luspank så det blev bara två böcker.

                

Marley och jag av John Grogan och Skymningsbarn av Torey Hayden.

Har börjat läsa Marley och jag och den är såå bra!

Den 28 februari var jag på Chokladfestivalen i linköping med pappa, bror, systrar med familjer och Tessan. Det var riktigt trevligt! Innan festivalen åkte vi till Cloetta's chokladfabrik också.. mums på det. Fast så sugen på godis efter den dagen var man ju inte ;)

 

Idag börjar Abbie gå agilitykurs med Tessan också. Sååå kul!! Tack Tessan!!!!!
Jag är såå nyfiken på hur det kommer gå, jag är så övertygad om att Abbie kommer älska det och kan bli en ritkig hejare på det faktiskt!
Fast hon behöver nog bli lite mer självständig och självsäker för att kunna bli riktigt bra.

Apropå Abbie har jag klippt och trimmat henne nu, det behövdes verkligen haha nu ser hon ut som den Jack Russel hon är ;)
Hon började förresten löpa idag, inte roligt alls.. Men det är ju bara två gånger om året, ska vara glad det inte är varje månad som med en annan haha ;)

Pratar för tillfället med Karlsson i telefon. Den stackaren har fått öroninflammation och gick runt med vitlök i öronen igår x]

Det var allt för mig idag, puuuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0