Tidsfördriv

Idag har varit en riktig slödag.. Har inte ens gjort mig i ordning än O.o Men efter jag skrivit det här inlägget måste jag för jag ska följa med syster och hämta lilleman på dagis. Sen måste jag fundera på hur jag ska göra med tikskydd till Abbie.. Kunde inte fixa skjuts igår och idag är det bloddroppar på golvet överallt!!! Så jag måååste fixa tikskydd IDAG, frågan är om jag ska ta bussen eller så eller om jag ska vänta tills ikväll och åka med syster.. Tål att tänkas på.

Jaha jag har fördrivit tiden på en rätt kul sida där man mixtrar lite med bilder. Fixade ett par bilder med syskonbarnen ;)







Dom är gjorda på http://www.funphotobox.com.

Puss!

________________________________________________________________________

Var tvungen att göra en med mig själv oxå ^^



Puuuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0