Sveriges lurvigaste Pirat?

Ja, kan det vara så att jag faktiskt har sveriges lurvigaste Pirat?






Tyvärr får inte hundar rösta men självklart får Piratpartiet i alla fall min röst i EU-valet den 7 juni!


Sponsringen av tröjan kom från min övergenerösa vän, och tillika pirat, Uncle Puma, så ett stort tack till honom!


Tröjan beställde jag hos DogLuxury!
Den kostade 164kr inkl. frakt.

För att beställa en tröja till din lurviga följeslagare skickar du iväg ett mail till [email protected] där du skriver;
- Vilken produkt du vill ha (vilken färg på tröjan, vilket teckensnitt, vilken färg på trycket)
- Din hunds mått (hals, bröst, rygg)
- Ditt tryck, tex "Fiffi" (jag skickade dock med PP's logga i mailet för att få den tryckt på)
- Leveransadress

Hälsa gärna att du blev tipsad av Manuela också ;)


Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Jocke

Känns inte EU-valet lite viktigare än att folk ska få fildela? Vad står piratpartiet mer för än fildelningen??

2009-05-14 @ 12:02:02
Postat av: Mela

För dig är ju inte EU-valet viktigare än att du i förra valet röstade på ett udda parti "på skoj" så.. :)

2009-05-14 @ 13:28:38
Postat av: Freddan

Hihi skall även Abbie bli en pirat....lol

2009-05-15 @ 02:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0